Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Το υπουργείο λογάριασε χωρίς τους εκπαιδευτικούς για την αξιολόγηση

Από τα ΠΡΩΪΝΑ ΝΕΑ

Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013 13:06
-«Όχι» στη μετατροπή της εκπαίδευσης σε ζούγκλα από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
Χωρίς τον… ξενοδόχο, εν προκειμένω τους δασκάλους, λογάριασε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, προχωρώντας στην έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, χωρίς να προηγηθεί διάλογος.
Η δημοσίευση του μάλιστα, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 5 Νοεμβρίου, αποτέλεσε την σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, με τους εκπαιδευτικούς σε πανελλαδικό αλλά και σε τοπικό επίπεδο να αντιδρούν έντονα.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων, επικρίνει το υπουργείο Παιδείας για «μονομερείς» αποφάσεις, υπογραμμίζοντας ότι κάθε του κίνηση «βαθαίνει το χάσμα ανάμεσα στην αδιέξοδη πολιτική του και τον εκπαιδευτικό κόσμο και καθιστά τη μετωπική σύγκρουση μονόδρομο».
Σύμφωνα με τον Τοπικό Σύλλογο, το υπουργείο «ξέχασε» τη θέση ότι δεν μπορεί να υπάρξει για το θέμα αυτό οποιαδήποτε συμμετοχή των δασκάλων σε διάλογο, όσο η αξιολόγηση συνδέεται με τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη και τις απολύσεις.
Έτσι, αρνείται να μπει στη διαδικασία ειλικρινούς και ουσιαστικής αξιολόγησης όλων των παραγόντων που διαμορφώνουν το εκπαιδευτικό περιβάλλον (υποδομές, αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, οργάνωση, επιμόρφωση) ξεκινώντας, όπως θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο,  από το ίδιο. «Με ένα νόμο που εναρμονίζεται πλήρως με τις αυθαίρετες και αντιεπιστημονικές ποσοστώσεις του Ν.4024/2011 , κατηγοριοποιεί εκπαιδευτικούς και σχολεία και είναι φτιαγμένος για να λειτουργήσει ως εργαλείο στασιμότητας, διαθεσιμότητας και απολύσεων» τονίζουν χαρακτηριστικά οι δάσκαλοι του Νομού, ενώ ξεκαθαρίζουν ότι δε θα επιτρέψουν σε κανέναν να μετατρέψει τον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης των παιδιών μας σε ζούγκλα».
«Το απαράδεκτο νομοθέτημα θα μείνει γράμμα κενό» καταλήγει η ΔΟΕ Ιωαννίνων, η οποία αγωνίζεται για αξιολόγηση όλων των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας με στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη και κατάργηση του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση.
ΠΗΓΗ
http://www.proinanea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=41196:2013-11-21-11-07-21&catid=23:2011-11-04-09-40-25&Itemid=7 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου